Monday, August 2, 2010

OPM mode...

Time check... 1:05am and i'n still wide awake and our anniversary is already expired. Still online on Fb and tuned in to ABS-CBN's Music Uplate Live and their celebrity guest in todays episode is Dingdong Avansado. Most of his songs are love songs which I really admired (OPM may sound baduy to some but i really love his song). In his appearance to the said show he will sing one of his hit song and guess what? he did sang one favorite song of mine which is "Maghihintay Sa'yo" and I really listened to it heartily and i suddenly miss my Tart.. huhuhu...

Title: Maghihintay Sa'Yo
Artist: Dingdong Avanzado

Ikaw ang syang ligaya ko
nagbibigay sigla sa puso ko
o giliw ko, pakinggan mo
ang nais sabihin ng aking puso na...

CHORUS:
mahal, mahal na mahal kita
hindi ako magbabago
asahan mo ito
mahal,mahal na mahal kita
ang puso ko'y iyong iyo
asahan mong maghihintay sa'yo

ang puso ko'y malulumbay
kung 'di ikaw ang kapiling sa habang buhay
pag-ibig ko'y walang hanngan
maghihintay sa iyo magpakailan pa man

(REPEAT CHORUS)

at magbuhat, ngayon at kailanman
ikaw ang iibigin
ito'y iyong dinggin

(REPEAT CHORUS)

hindi ako magbabago
asahan mong maghihintay sa'yo


My favorite line of the song is "Mahal... mahal na mahal kita, Hindi ako magbabago, asahan mo ito"

No comments:

Post a Comment